søndag 9. oktober 2011

3 BEST I NORGE!!!!

Foto: Chris Williams 
Det har vært en kjempe helg. Vi startet på lørdag med en helt perfekt sparkesykkel løp, alt gikk knirkefritt. Det enste jeg kan sette en finger på var min egen innsats på sparkesykkelen. Jeg har ikke trent på den noe særlig så der kan jeg bare takke meg selv. Cuscus gikk helt rått. Vi kom inn til en 7. plass strålende  fornøyd begge to! På søndag var det store målet endelig kommet. Sykkel 1 hund, topp 3 kvalifiserte seg til VM i tyskland. Løpet gikk nesten på skinner. Jeg bomma inngangen i en sving og kom helt feil ut, samtidig vrei jeg sykkel skoa ut av låsen. Så da fikk jeg heller ingen god akslerasjon ut av svingen. Etter det gikk alt bra gjennom gjørmehull og overvann, stormet vi fram mot en god plasering. 2 km før mål så jeg en sykkelist som lå nede i en overgang mellom jordet og veien. Jeg var nesten på siden av han når han kom seg opp på sykkelen. Etter gjentatte forsøk på å pasere kom jeg forbi. Jeg kjørte nesten over hunden hans som gjorde så godt som mulig å sabotere meg :D I mål kom jeg inn til en 3 tid 4 sekunder bak vinneren. Det kom en svenske helt til slutt som slo alle sammen, men han teller ikke med i NM så da ÆRE GREIT! helt topp! For og vinne måtte man ha alle marginene på sin side. Idag hadde ikke jeg det! Utrolig fornød med min og ikke minst Cuscus sin prestasjon som bare var å ta av seg hatten for!
Nå er vi etter all sansynlighet tatt ut til VM!!! KUUUULT

Bilder fra helga: http://kjellobrun.zenfolio.com/p1015713817#h1b0a716e

Resultater søndag: http://www.barmarkscup.no/live-resultater-sondag
Resultater Lørdag: http://www.barmarkscup.no/live-resultater-lordag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar