torsdag 3. november 2011

Innslag på NRK

I dag har jeg blitt innterjuvet av NRK og de har laget en sak som kommer midtnytt men jeg vet ikke hvilken dag enda! Skal legge ut link når den er sendt! .

Det var kjempe gøy og være med på, en ny erfaring for meg og Cuscus. Tror også fotgrafen lærte litt nytt i dag. Hunder gjør meget sjeldent som fotografen vill. Når hun sa vent litt utførte cuscus med en gang. Når fotografen  var klar så venta Cus leeeeeeeeenge før han gjorde som han fikk beskjed om! Vi kjørte en runde på ca 700 meter så fotografen skulle få mulighet til og filme den hun ønsket tilsammen ble det 7 runder, cuscus og jeg var ganske lei til slutt! Vi endete dagen med filming etter NRK bilene! Håper det blei tøft! Gøy var det i ihvertfall!

Steinkjer dyreklinikk har fiksa reise perm til meg, virrete som jeg er så trenger jeg å bli passa litt på :) I permen ligger mitt pass og Cusscus sitt pass resepter på drontal ormekur også står det super huskeliste på når jeg skal gi pillene til bikja. Så nå skal alt ligge til rette for at alle grensepasseringer skal gå bra.  MX sport har bestilt et nytt supervåpen til meg i jakt på det edle metallet som vanker i tyskland. Et nytt sett med råe dekk kommer i løpet av uka, det blir rått! Brit Care har sendt meg nytt dekken så Cussi ikke skal fryse, stakkar, også har jeg fått hendige 1 Kg trøfor poser som er finfin på langtur med dårlig plass i bilen.

Jeg skal kjøre nedover sammen med Marti Muus og hunden hennes Shampo. Vi skal kjøre i Sverge over til Danmark før vi etter 200 mil stopper i Borken et sted langt nede i Tyskland, det blir start.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar