mandag 7. november 2011

Takk alle sammen

Tusen takk alle sammen som har kommet med bidrag så VM drømmen gikk i oppfyllelese!

Først, takk til Bestemor og Bestefar, Mamma og Alf Jørgen, Pappa, Torun og Farmor kjempe glad for at dere alle er med og støtter meg fult ut! Uten dere hadde det ikke vært mulig.

Så takk til alle mine venner som har støttet meg, Elisabeth, Anni, Tannte Ingerid Og Yngve, Åshild, Heidi, Anita, Kjetil og Eirik, Anders og Irene, Tante Margrete og Ivar, Njål Jorun Og Arne! Dere er helt toppers alle sammen!!! 

Til slutt må alle sponsorene mine få en super TAKK, hunde mat kommer tørt og vott levert nesten på døra både av BritCare og Vom og hundemat. MX sport steinkjer støtter opp hele veien og hjelper til uansett hvor mye jeg maser, Steinkjer dyreklinikk passer på meg til en hver tid og sender med meg alt jeg trenger for å komme fra! 

I siste time kom en ny sammarbeidspartner også inn Balkan Solutions, de kom med et bidrag som hjalp godt på veien til Tyskland. Hva vårt videre sammarbeid vil bli vites ikke enda men det blir spendene!















Det er vi sammen som seartter kursen mot VM i morgen! Det er VI som har gjort målet og drømmen til en realitet! Helt TOPP dere er knall å ha!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar