lørdag 27. oktober 2012

 Viss været fortsetter som dette så skal ikke jeg klage! 1 minus ny snø fra i natt og god stemning! I dag kjørte jeg 11 spann med Inka  alene i front. Hun tar kommandoene som når du svinger  på rattet i bilen. Viss hun ikke går dit jeg har tenkt så er det A for jeg har sagt feil eller B for de at jeg ikke følger med å hun tar veivalget selv. Etter trening av dogsa trener jeg meg selv. Prøver å få til 2-4 økter i uka, alt etter hva det er tid til. For å øke sjangsen for egen trening har jeg begynt å trene på sånt treningsenter. Sykt teit! men etter dager på atv eller sleden så er det ganske fantastisk å trene seg selv inne. Der er det også veiledning å få, kjerne muskulatur er forbanna kjedelig å trene. Men med flinke instruktører blir alt så mye lettere. Smerter i ryggen som jeg har slitt med før når jeg har stått mye eller sittet på ATV er helt borte og det er sykt deilig! Med badebasseng og badstue tilgjengelig etter trening så kan jo det faktisk bli ganske digg! Dampsaga bad og gym anbefales.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar