tirsdag 31. januar 2012

Alt klart for avreise til Femundløpet

Endelig er alt klart til avreise. Hunde pass OK. Lisa Brøndbo har Cuscus og skal kjøre Trøndercup med han. Sindre og Lene har vært supersnille og sagt ja til å passe resten av galskapen her hjemme på Rølia. Varme klær dobbel OK!! Sykt kalt er det meldt! Bilen er klar OK! Alt Ida har bedt meg ta med til henne CHEEEEEEEK! Da tror jeg lista var ferdig! Bilen er "stappa"  huset vaska (støvsugd) Dette blir topp. Ida skal kjøre femund 400 med hennes onkel å tante sine hunder. Tanta skal også kjøre og se om tittelen fra i fjor blir forsvart! Det meldes værtfal om at spanne skal være ganske så bra! :D Jeg skal være så heldig og være med på galskapen som HANDLER! nyttig læring for meg, første gangen på et lengere løp. Jeg gleder meg masse! Lykke til alle sammen som skal kjøre! 

FØLG MED HER sjekkpunktet  eller femundlopet.no/ eller for resultater 400k og 600k Alt som trengs for en trivlig helg. Kan jo kansje nyte en øl eller to mens dere henger over skjermen inn i de mørke timer :D GO HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar