torsdag 26. januar 2012

Over og ut med NM og EM

Denne sesongen ble langt i fra det jeg hadde tenkt. Jeg hadde gledet meg til og konkurrere på ski med og uten pulk. Alt jeg trengte til vintersesongen var handlet inn, bilen er klargjort med nye vinterdekk og fine kasser til bikjene alt lå tilrette for en flott vinter sesong. Men det ville seg ikke. Skaden på Cuscus før jul som førte til betennelse, og dårlig trening på grunn av det. I tillegg så har han hatt skikkelig motivasjons problemer og vegret seg for å gi skikkelig gass siden vi kom hjem fra VM i Tyskland. Nå når jeg endelig begynner å få Cuscus på beina er det jeg som hangler. Etter over en uke små syk så  dro jeg en tur til legen. En saftig penecelinkur var oppskriften jeg fikk. Så nå blir jeg kanskje jeg frisk men alle de viktige løpene går i vasken. NM del 1 og 2 går nå med 14 dagers mellomrom, så det er ikke kjangs til at jeg kommer meg i form til det nå.  Bærumsløpet ble kom vi oss ikke på for da var alle veiene sørover stengt. Det vil si at EM i Frankriket vil gå uten oss på startlistene. Selv om Cuscus blir klar til løp det så kommer ikke min kropp til og takle det så kort tid etter en penecelinkur. Jeg får heller ikke trent det jeg skal trene han i og med at jeg er syk.

Men det blir vel noen løp for det. Trøndercuppen går utover våren og jeg er påmeldt Helge Ingstad minneløp. Der skal jeg kjøre Arnt Ola Skjerve og Julie Vesterhus sine hunder. Løpet er på totalt 10-12 mil. Vi får kose oss med de løpene i og komme sterkere tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar