søndag 22. januar 2012

Ny nordisk kjører???

I helga har det vert SOC (scandinavisk åpent mesterskap) og Trøndercup. Jeg bestemte meg tidlig  at det ikke ble noe SOC, så planen var og stille opp i det lokale Trøndercup løpet. Men som denne sesongen fortoner seg så er det ikke vist ikke meninga at jeg og Cuscus skal kjøre løp.  På fredag begynte det og knyte seg i halsen og ørene. Så isteden for løp ble det jobb på MX-sporten på meg :(

Når jeg var ute av dansen, var kjæresten min Ida Karlstrøm ikke vond og be. Hun hadde tidligere i uka gått noen km med Cus, men følte at hun manglet kontakt med han. Men når nedtellinga starter og startnr et satt på så er alt glemt både fra Cus og Ida sin side. De hadde fin flyt og alt hadde gått kjempe bra, kunne Ida fortelle på telefonen. Og andre plass 24 sekunder bak vinneren som også debuterte dette løpet var Ida og jeg kjempefornøyd med.

Cuscus begynner sakte men sikkert å bli bedre, men er langt fra der han var. Nå er neste vurdering om vi skal kjøre NM del 1. Der er det 7,5km x2 Combinde og 15 km 1 span pulk som står på programmet. Vi får se ann formen i løpet av uka. Vi har hatt en grei økt i dag på 23 km, jeg er fortsatt små syk men vi får se! Det må jo snu en gang for oss også!! 




Lena Boysen Hillestad satte nesen sørover til et etappeløp i Frankriket og ledet i går 20 sekunder for Igor Trac (Sanynligvis IKKE rett skrevet) Nå ligger hun på en 3 plass, etter at et par hunder ikke helt hadde dagen i de bratte lypene.

Lisa Brøndbo og Marit Muus er og kjører SOC og har hatt godeløp, Hallingen gikk av stabelen I helga også. Det er et langdistanseløp.Resultaer SOC

Lars Monsen stilte til start og kom på en 2 plass. Han hadde med seg to hunder i spannet som jeg hadde med meg sørover til han i sommer! KULT! Så denne helgen kan man si at det har vært action på hundefronten! Deilig med vinter :D Resultater Hallingen åpenklasse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar