onsdag 11. januar 2012

Stille før stormen!

Det har vert stille her siden før nytt år nå. Vi har nå kommet hjem til Steinkjer og begynt å komme inn i rytmen, spise trene skole jobbe, så da får vi som om det gir noen resultater. Jeg har meldt meg på bærumsløpet og reiser dit på fredag. På søndag går det et løp i Nittedal men det har jeg ikke meldt meg på så jeg skal vurdere underveis om jeg skal kjøre det også. Jeg har ikke fått trent noe bra de siste ukene og Cuscus er veldig varierende i dagsform. Så går det bra i helgen er det en kjempe bonus! Hva som blir hovedmålet i vinter vet jeg ikke helt enda. Men etter helgen så skal jeg finne ut om NM del 1 eller NM del 2 blir målet. Det blir mange løp nå frammover nesten hver helg så det er bare å henge i strikken. Skal være flinkere til å oppdatere fra nå av :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar