onsdag 8. februar 2012

Langdistanse nesteår

Til nestår blir jeg å finne i en annen rolle enn den jeg hadde som handler på Femundløpet. Det er nå avklart at jeg skal stå bak hundespantet ikke foran som på bilde, til neste år. Jeg skal være med Arnt Ola Skjerve og Julie Vesterhus og sammen skal vi forhåpentligvis kunne få til mange gode treningsmil for hunder og kjørere. Dette er en drøm som jeg har hatt noen år og jeg gleder og gruer meg til å begynne på dette kapittelet. Jeg har så vidt smakt på langdistanse karamellen hos Vegard og Ankristin i Ogndalen www.sporbryter.no så jeg vet litt om hva jeg går til. Foreløbig så er det Femund 400km som blir hovedmået, men planen kan endre seg underveis. Ida har jo lagt lista høyt for meg nesteår :D

Jeg og Cuscus har oppnåd mye sammen på utrolig kort tid, 3 plass i NM som beste resultat men også 16 plassen i VM løpet hvor ingenting stemte er også en viktig erfaring å ha med seg!!  Vinteren gikk ikke helt som planlagt men vi skal kose oss med de siste løpene og bare ha det gøy. Han skal flytte til Tone Hugebjørg i Rendalen i Mars. Han blir der opplærings ansvarlig for unghunder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar