torsdag 29. mars 2012

Påske!!

Vi driver og pakker til påsketur, vi skal gå en uke i Forolhongna nasjonalpark. Det skal bli skikkelig deilig og komme seg bort fra Steinkjer nå. Her har det regna i et de siste 3 ukene. Det flommer over, veiene er i oppløsning og snøen må gi opp mot presset av våren. Jeg kjenner at det var litt fortidlig og en liten vårdepresjon har meldt sin ankomst. Forhåpentligvis får jeg kurert den i løpet av uka på fjelltur.

I går prøvde jeg noe helt nytt for meg, nemlig klatring. At jeg ikke har gjort det før merkes i armene i dag. Men det var utrolig artig og dette er noe jeg kommer til og fortsette med regelmessig frammover. Når jeg skal stå på sleden i timesvis til høsten er den små musklaturen i ryggen utrolig viktig. Når du klatrer trener du mye av denne muskulaturen, kjenner jeg i dag.



Hva mer trenges på tur?? 

Forhåpentligvis er det kun denne som skal brukes hele uka :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar