søndag 15. april 2012

Bro bygging for neste sesong.

Denne helgen har har jeg vært masse sammen med hundene jeg skal kjøre til neste sesong. Været i helgen har vært upåklagelig med kuldegrader om natten passe varmt om dagen, å strålende sol. På henningvola er flust med snø, snøen er i tillegg hard så jeg har kunnet kjøre hvor jeg vill. En av de største utfordringene neste år er å få kontakt med hundene så de vil jobbe for meg. Den eneste måten å få til det på er å være masse sammen med dem både i hundegården og på tur. Så etter endt solskinstur på lørdag var det litt forefallende i hundegården som sto for tur. Rart hva som dukker opp når snøen blir borte??!! Mens jeg flidde sprang alle hundene løs, god sosial trening for hundene også. med 34 sammen så skal det litt til at det ikke blir noe gruff.


Fin Utsikt fra lunsj bålet!

Mathi og Brika ligger og kulern!!
Jeg har også begynt å flytte så smått fra Rølia hvor jeg har bodd det site halvanet året,  nå bærer det opp  til Arnt og Julie på Jådarn. I helgen har jeg kjørt frem og tilbake og kjent på hvordan det kunne blitt. Veldig glad for at jeg skal være der hvor hundene er. Sykt kjedelig å kjøre frem og tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar