torsdag 23. august 2012

1.2.3 SESONGSTART!

Da er vi i gang! Gradestokken er stabilt under 13 grader, og vi kunne endelig børste støvet av linesett og seler å treningen er begynt å ta form i et visst system! Det er helt topp å endelig være i gang. Påmelding til femundløpet er i orden så jeg blir med i 1 trekning av start nr. I hunde gården har det vært en del og henge fingrene i, men med en uke med varmt vær har lista krympet drastisk! Hudene er helt i 100, helt klare for en ny sesong! Kroppen min har og sakte men sikkert kommet seg på plass,  idag hadde jeg første trening med bra bein. Men en sommer med lite trening gjør at lungene hadde til tider forfærdelig vondt! Men det blir bedre.

På dagens andre treningstur fikk jeg sint ku ganger 2 i spannet. Jeg har jo tidligere hørt om folk som har fått elg i spannet. Men en sint ammeku er heller langt i fra kult å treffe heller.

skal prøve å få tatt noen bilder å lagt ut etterhvert!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar