fredag 23. november 2012

snøen kom, og SNØEN DROOO

Mengde trening er vell å bra men f.... nå kan det bli snø igjen så vi kan kjøre lange fine våte turer. Når vi kom hjem fra treningsuke sørpå var ALLLLLL snøen borte. ATV og vogner ble funnet fram igjen, visdomsordene fra Tone (Mammaen til Julie) om at det ikke kommer til å bli klinete å sølete i år er gravd 20 cm ned i julsporene til atven, og jeg har vært å kjent på kjellergulvet psykisk for å motiverer meg for å kjøre ut. Så når Arnt "kjefta" meg opp for å kjøre to mil og to mil å to mil osv så fikk jeg igjen gnisten! Og fyrte avgårde fire mil og tre mil og fikk kjeft igjen for å kjøre sykt lange treningsøkter. Er ikke alltid like greit å skjønne hva disse sjefs MUSHERNE mener eller tenker! Men litt jekking hit og dit så faller ting på plass igjen og det med at sporene våre er 20 cm dype er nå tatt i betraktning i kjøreplanen, så nå blir det  fler "kortte" økter  på programmet før jeg skal reise å besøke Ida på onsdag. Da skal DOGSA få hvellfortjent hvile og kanskje de kan tilgi mine syke treningsøkter! SÅ satser vi på at snøen kommer tilbake. Bilder får dere ikke denne gangen folkens!

Men viss det er noen som har et kreativt øyeblikk så tegn en logo til siden her og send meg på epost atommervik@live.no vanker verken gull eller heder å ære men jeg blir veldig glad viss noen har gode forslag! :D Mulig hundeslede tur kan bli premie!!

Jeg kommer til å kjøre Gausdalmaraton og gleder meg veldig til dette løpet, min første test med hundene. Løpet går i naturlig nokk i Gausdal nærmere bestemt astridbekken, men med førbanket på skeikampen. På skei og Gausdal  har jeg vært på ferie siden jeg var 13 år  hos Kristin Sæter som har lånt meg hytte for anledningen. Så da blir det løp og hytte tur med Ida!  TOPP!! (det blir noe annnet enn å sove i HIACEN sammen med 14 hunder. ( planen er å kjøre åpenklasse TØFT og skummelt) Skeikampen er et meget fint vintersted å hytter i alle størrelser og standarder kan leies på utleiehytter.no Der er det et flott skiannlegg med utfordringer både i og utenfor løypa, langrennstilbudet er bra pluss en rå afterski i Vikingland hvor banketen også er på fredag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar