mandag 24. desember 2012

God jul

Ida har startet i ny jobb i Åmeli og adventstid ble innviet med julegranstenning og julebord hos Ida i Åmeli. Etter en liten togtur på 15 timer vår jeg framme! Med en klar visjon at fly var eneste alternativ hjem.!. Jogge tur julegranstenning, julebord og kafebesøk fylte dagene sammen med rolige stunder i sofaen. Deilig uten hund også!

Vi har hatt lite snø hjemme på Steinkjer, og planen om å ta med hundene hjem til jul ble også avskrevet. Grunnet ekstremt stor snømangel. Hjemmem på Steinkjer har vi variert ATV treningen med turer til kvelifjellet,her får vi kjørt greie turer men ikke den helt store lengden. Noe jeg har fått klar beskjed om! Beskjeden kom først i diskrete hint før den kom i plenum på en krass måte! Da ble jo jeg også svært sur så meldingen nådde ikke fram før et par dager etter da vi satte oss ned og prata om det! KOmunikasjon er em særdeles vanskelig øvelse vi driver med, og jeg sliter tidvis i hvertfall til,å mota! Å

Selv om Arnt mener at jeg mangler en del laaaaaaaaang kjøring (so m vi skal ha når jeg kommer hjem igjen) så ser spannet bra ut, det er få av hundene som har vært ute med skade. Det var litt daft en stund, men etter en liten konstruktiv prat fant vi ut at jeg var daff!! Og det stemte bra sammen med mye ensidig trening (Julie er til tider synsk) så fikk vi opp både intensitet og positivitet i treninga.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar