lørdag 4. juni 2011

Pakking og hundepass på Støa

Nå sitter jeg i sofaen til Lisa Brøndbo sammen med Ida karlstrøm. Ida passer hundene til Lisa mens hun er på hunderkjøre Tinget i Oslo. Med mine og Lisa sine hunder er det nå 5 gærninger som løper rundt her. De har det utrolig gøy og det er ikke noe gruff mellom hundene. Når de løper sammen får de utrolig pes av hverandre og det blir god trening på dem alle sammen. Birka var skikkelig skutt etter og ha hengt i halen på de litt raskere hundene i en times tid i dag.
Ida Karlstrøm, på Lågvasbu

I går pakket vi ned hybelen til Ida. Det vil si at Ida pakket og jeg så på, ihvertfall for det meste. I morgen skal jeg pakke bagen min og sammen reiser vi  hjem til Ida i Langfjordbotn (Finnmark) på mandag. Jeg har aldri vært så langt nord i Norge og gleder meg masse! Jeg reiser hjem igjen på fredag mens Ida blir igjen. Jeg har en gjeng med utrolig gode kamerater som skal passe på Birka og Cuscus mens jeg er borte. Sindre Hasselvold skal passe på dem de første dagene før Sverre kommer hjem fra Orkdal. Super takknemlig for at dere stiller opp! Kan ikke få takket dem nok for det. 

Når jeg kommer hjem på fredags natta er det ikke mange timene jeg får på øyet før vi igjen er på reisefot. Lørdag 11.6 er det nytt løp på Midtkil. Så alt som skal være med dit må jeg pakke og gjøre klart før avreise på mandag. Løypa på Midtkil har vi kjørt før så det skal forhåpentligvis gå bra dennegangen. Får håpe at Cuscus husker løypa :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar