onsdag 1. juni 2011

Trening med MX sport

Deilig og komme hjem i sofaen etter en god treningsøkt, sammen med gutta og jentene som er med på MX-sport sine "organiserte" treninger. I dag hadde vi naturlig intervall og jeg fikk virkelig kjørt meg. Løypa vi syklet var meget krevende, myrer, jørmete oppoverbakker og i nedoverbakkene var det helst litt av begge pluss masse greiner som piska oppetter armene og beina. Ser ut som noen har skrubba meg med stål ull. Men morro er det. Jeg var et par ganger nede og kjente på naturens "myke" underlag uten at det ble noen større skader en skrubbsår. Dette er utrolig bra balanse trening og ikke minst løps riktig trening for meg. Korte eksplosive drag for så og hvile litt. vi var ute i godt og vell 2 timer og syklet i dag

Maria Dahl og Lucas Bauver
Nivået på MX-sport treningene er oppnåelig for de aller fleste. Vi venter på hverandre og har det utrolig gøy. Oppfordrer alle som har mulighet til og bli med, man må ikke være sykkel idiot for å være med men en skikkelig sykkel bør man ha. Jeg skal legge ut mer info om disse treningene senere.

Maria Dahl som er vår fremadstormende junior i ITBK har begynt og være med på treningene. Hun henger greit med og jeg er meget imponert over viljen hennes! Hun biter tenna sammen og henger på så godt hun kan. Fortsetter hun sånn som hun trener nå er det ikke lenge før jeg har henne pesende i nakken tenker jeg. Utrolig gøy. Maria vant junior klassen i helga og hun slo faktisk samtlige senior jenter på tid! Det er tøft......

Nå må jeg tilbake til skolearbeidet, mye vanskeligere til og motivere seg til den en å trene!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar