onsdag 13. juli 2011

Ferie dager hjemme


Jeg var og henta Ida på Åndalsnes i går. Endelig kom kjersten! Jeg har tatt 3 dager fri fra jobben så vi kan gå i fjellet sammen her. Været har endelig funnet ut at det skal bli bra også. Tilfeldig?  Idag har vi vært på Strømshornet, det er den første toppturen jeg var på når jeg flyttet til sykkylven. Derfor den første turen vi tar med de fleste som kommer på besøk. Cuscus og Birka var selvfølgelig med, det er ganske så bratt så gå bak kommandoen ble flittig brukt både opp og ned. De var utrolig flinke begge to til å vente til vi var kommet forbi det til tider krevende terrenget som er på veien til toppen! På toppen kunne vi se mye av Sykkylven men en sky hadde funnet ut at det var fint å ligge på den spisse toppen, men innimellom så vi helt til Ålesund. 



Nå er vi hjemme hos mine foreldre og planlegger de neste dagene til fjells! Vi  er ikke helt sikre på hva eller hvor det blir, men luftig og flott blir det helt sikkert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar