mandag 4. juli 2011

BRUKER OPP UFLAKSEN FØR SESONGSTART!!

Det har heldigvis blitt noen fine fisketurer :D 
Sommerferien går så absolutt ikke etter planen... Jeg har sommerjobb i Tafjord kraft, her har jeg jobbet flere år og trives godt siden jeg har mye jobb i fjellet og hundene kan alltid være med. Men fjell jobbing krever godt vær, viss ikke alle har fått det med seg så er det den våteste sommeren på 90 år. Regnvær betyr jo ofte kaldt hundekjøringsvær, men nei da! Tafjorden er kjent for sine høye temperaturer og her har det vert mellom 18-23 grader hver dag siden jeg kom. Så det har kun vært rolige turer og litt svømme trening.
Men på fredag toppet alt seg, jeg tråkketover på jobb, jeg tenkte forsovet ikke noe mer på det før jeg satt å kjørte hjem. Da begynte foten å verke, når jeg kom hjem var den blitt mye større en normalt. I dag har jeg vært hos legen, dignosen ble kraftig forstuet. En uke sykemeld og i verste fall 14 dager uten trening.
Heldigvis så er det lenge til sesongstart, enn så lenge så får jeg nyte denne tabbellen med poengfordelingen i trøndercupen før ferien

2 kommentarer:

  1. God bedring Andreas - du kan ta armhevinger og sipups...

    margrete

    SvarSlett