tirsdag 20. september 2011

Det nærmer seg den store dagen!

Hær løper dagene fra meg. Skole, jobb, trene og sove. Nå er det i underkant av 3 uker til NM. Sommerfuglene har begynt å svirre i magen og hode. Helgen før NM er det avslutning på Midnorsk Cuppen. Jeg leder cupen ganske trygt nå siden Per Eik Matisen dessverre måtte stå over runden i Molde og derfor ikke fikk plukket noen av de poengene som skilte oss, litt kjedelig at vi ikke fikk det siste spennene duellen i finale helga.  Men alt kan skje så jeg tar absolutt ikke seieren på forskudd
Så nå er det bare og bite tenna sammen og kjøre de siste harde øktene før løpene starter igjen.

I helga var det løp i Molde som jeg ikke fikk deltat på, siden jeg var i bryllup til min kjære storebror. Det var hyggelig å møte hele familien på Østlandet. Selv om jeg kanskje var mest gira på og kjøre løp. Men noen ganger må man dessverre bare prioritere noe bort.

Nå er begge hundene ferdig vaksinert av Steinkjer dyreklinikk, fôr rommet har blitt oppgradert med ny fryser som er full av masse godt kjøtt fra vom og hundemat og tørfôr fra britcare er fylt opp i fôrdunken. Så alt er klappet å klart til de siste løpene.
Idag hentet jeg den nye sykkelen som skal ta meg trygt gjennom de siste løpene på MX-sport steinkjer. Den er bare helt rå så nå er det kun meg det står på alt annet er på stell. Det gjør at motivasjon på de siste hard øktene er på TOPP!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar