onsdag 28. september 2011

Oppslag i Trønderavisa om meg og NM


Nå ligger vi til lading før det braker løs, med 2 løpshelger på rappen! (kansje tre viss vi reiser på løp i Bærum og Drammen om 3 uker) Vi var en kjapp tur innom Steinkjer Dyreklinikk i går. Cuscus har fått et lite kutt på høyere lår som egentlig burde vært sydd. Men jeg har ikke sett noe blod eller at han har vært halt, så det har gått for lang tid til å sy. Men dyrlegen sa at det ikke kom til å bli noe problem å at sår hinnen var blitt solid. ÅÅÅ så letta jeg ble når hun sa det! Når jeg satte Cuscus på vekta så trodde jeg ikke mine egne øyne. Fler har sagt at han har blitt større i brystparti og lår muskulatur, men at han skulle veie 36 kg hadde jeg ikke trodd. Det er 4 kg mer en når vi begynte høst treningen. Pulkan blir tung til vinteren!!!

Jeg har vært i kontakt med i Trønderavisa for å få laget en sak om NM, men når jeg våknet opp til helsideoppslag viste jeg ikke helt hva som hadde skjedd! Det er jo utrolig gøy da! Trykk her får å lese hele saken.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar