søndag 13. mai 2012

Nååå må noe gjøres!

Det er ingen tvil om at det hersker stort vinnerinstinkt mellom hundekjører elev og lærer her på Jådårn. Og når jeg ble løpt i grus på treninga på fredagen fikk jeg vrikelig den lille gnisten til å fyre et sort bål inni meg! FAEN jeg er da mye bedre enn det her. Trenings logg og plan er i skrivende stund på vei i trykken og to gode økter er gjennomført. På første turen på sykkel fant jeg en fin  treningsrunde. 35 km med 3 fine bakker, og slik jeg ser det er potensiale for timer på sykkelen et stort i området nesten uten å være borti asfalt, det er også inspirerende. Jeg har jo skjønt at jeg også må endre en del på treningen fra tidligere. Sykkel trening fører til tung stor lårmuskulatur med lite spenst. Noe som er lite gunstig når jeg skal løpe og dytte en slede milevis. Så nå har jeg funnet fram joggeskoa, noe som er piiiiinlig smertefullt.  Jeg blir så fort full av melkesyre når jeg løper, men det blir sikkert bedre. Det at jeg er helt udugelig til å jogge hjelper ikke akkurat det heller.
Jeg har nå flytta inn handlerboligen på Jådårnhusky. Det er deilig og være ferdig med det. Ida er straks i mål med bachelor oppgaven, noe som begge to gleder seg til nå. så fort Ida har levert den 15.mai setter vi kursen mot  Sykkylven for 17.mai feiring der. Videre blir det en uke med trening på Sjusjøen. Det skal bli deilig og komme opp på hytta igjen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar