tirsdag 5. mars 2013

Bachelor oppgave

Mens alle andre er på farten til Finnmark, har jeg reist til hytta på Sjusjøen for og få alt fokus på bachelor oppgaven! Helt sant er ikke det heller, jeg har vært så dum at jeg har meldt meg på Birken. SÅ jeg er her for og gå på ski også.  Noe må man jo ha å jobbe mot, farlig og bli sittende på sofaen  Etter Femundløpet kom betennelsen i leggen tilbake. Men den har gått over igjen og det ser ut som ski trening ikke gjør noe.

Bildet til venstre er fra lørdag. Det blåste en sinnsyk land vind over den lengste myra på hele birken! Rett etter midtfjell. Jeg hadde tre muligheter. Gå tilbake samme vei jeg kom, mer i le for vinden, eller rett over myra, eller vente på rødekorshytta med servering på midtfjell. Jeg valgte alternativ 2 selfølgelig! Jeg jobba jevnt og trutt, fler ganger ble jeg blåst bakover og blåste nesten over ende! Midt på myra hadde noen satt seg ned. Etter en rask samtale med relativt få ord! Sett på dere skia!  Kom dere opp å gå videre eller snu og gå tilbake!!! Galskap og sette seg ned der!

Jeg har vært ute to ganger om dagen en med meg og en med bikjene. Også skriver jeg litt i mellom der :D I går fant jeg ut at jeg måtte teste telt og sovepose. Så i solnedgangen pakke jeg og satte kurs til Solfjell. Det er ikke mange km fra hytta men det spiller ikke alltid noen rolle. TUR ER TUR :D


På vei til sSolfjell, i blåtimen

Koser oss i teltet


På vei til kontoret i dag morges :P
Jeg har skrevet ny kontrakt med Brit Care. Og tester nå ut det nye foret dems. Brit kjøttpølser og Carnilove tørrfor. Så langt veldig fornøyd. Birka går på dietfor som ser ut til og funke og Iver på Carnilove høy energi for. Han har slitt litt med magen i starten med det har gått seg til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar