søndag 17. mars 2013

Birken, kø, vond å jævlig!

Det å konkurere med hunder er noe å det artigste jeg vet, men jeg liker å teste må egn form også. Så med dogza hjemme, tok jeg bussen til Rena med ca 17000 andre gale, testosteron fylte langrennsløpere! Treninggeunnlaget mitt på 10 turer på ski var vel ikke det beste. Men jeg hadde fått noen gode turer å begynt å få flyten.
Birkebeiner renet meldt om de beste sporene i historien, men streng kulde og snøfall endret det drastisk. Pga av dårlig resultat sist jeg gikk, så havnet jeg langt bak i pulje lista, pulje 16 viste seg som om det var eliten so var på vei over fjellet. Sure karer godt over 40 slo om seg med staver, tråkka over ski, før dem gikk på en smell over det første fjellet. Sporene var etter mitt syn nesten ikke til stede. Men pulverisert fjellski spor av det som var igjen.

Målet i år var å komme u der 5 timer, siden jeg hadde ekstremt lite grunnlag på ski. De siste 5 km var tårene i øya og brekningene store. Jeg orka så vidt å gå. Jeg begynte å få kamper på skramstadsetra 25km før mål. Men greide å kontrollere det på et vis. I mål var jeg på 4 timer og 18 min. Ett minutt dårligere en sist. Sykt fornøyd med det, med tanke på hvor tungt det varbi år forhold til sist! Formen jeg hadde på femundløpenhadde religiøs hold seg bar, og selv med lite spesial ting så tyder derpå at kroppen holder et bra grunn nivå, trenings messing.

Nå er jøder bachelor fokus, og jobb søking som står på programmet.mså når det tingene er på plass (forhåpentligvis til sommeren) så får jeg sette meg nyemål. Hva det blir hver jeg ikke enda! Men vondt kommer de sikkertbtil å gjøre!!!

God påske folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar