fredag 4. oktober 2013

Trekning av start nummer Finnmarksløpet 2014

I går kveld var første trekning av starnummer. Jeg skal ut i fra gågate i Alta  8 mars 2014 som nr 7! Da skal jeg nå ihvertfall ikke klage på sent starnummer!
Spannet begynner å ta form og det blir mer og mer flyt i treningene! Kjenner jeg begynner å glede meg! Tror det her skal bli døds artig!

Handler kabalen er alt på plass og den kabalen ble bra! Ingunn som var med i fjor begynner å bli en
rutinert i gammet og jeg er sikker på at hun takler sjefforhandler rollen med stil! Med seg i bilen blir en god kompis av meg Håvard. Han blir sjefs sjåfør. Det blir helt SJEF

Ingund vet hva det går :D 
Denne karen er lykkelig uvitende på hva han har sagt ja til :D
Men han vet å sette pris på en trekkhund i Sunnmørs Alpene

1 kommentar:

  1. Ingunn Løvsletten9. oktober 2013 kl. 19:56

    Fantastisk bilde av en overtrøtt handler :) HaHa!

    SvarSlett